Hej Ulf, jag skriver ju hellre om processer, bolag och samhällsekonomi. Men okej, jag får fram till idag stryka av alla mina tre fonder, min utveckling fram till idag är 6,25%, då räknar jag bort obligationer, guld m m. Även om de sistnämnda har gått något bättre än Stockholm. Hälsar Per
Hej Per
Hur ligger laguppställningen jämfört med fonderna ?
Mvh/Ulf
Hej Ulf, jag skriver ju hellre om processer, bolag och samhällsekonomi. Men okej, jag får fram till idag stryka av alla mina tre fonder, min utveckling fram till idag är 6,25%, då räknar jag bort obligationer, guld m m. Även om de sistnämnda har gått något bättre än Stockholm. Hälsar Per